INšpiratívny, INovatívny, INdividuálny. Taký je Möbelix. Našim zákazníčkam a zákazníkom i širokej verejnosti to oznamuje prostredníctvom novej komunikačnej koncepcie Buďte IN. Posilňuje vzťah medzi potrebami zákazníkov, ponúkanými produktmi a službami.
INšpiratívny, INovatívny, INdividuálny. Taký je Möbelix. Našim zákazníčkam a zákazníkom i širokej verejnosti to oznamuje prostredníctvom novej komunikačnej koncepcie Buďte IN. Posilňuje vzťah medzi potrebami zákazníkov, ponúkanými produktmi a službami.
Podstata „Buďte IN“ nie je len o predaji, ale aj o vytvorení emocionálneho vzťahu medzi zákazníkom a značkou,“ hovorí
Marek Šulc
, marketingový manažér Möbelix pre Českú republiku a Slovensko, a ďalej vysvetľuje: „Nábytok a doplnky nevnímame len ako nástroj na uspokojenie praktických potrieb, ale hlavne ako prostriedok na vyjadrenie osobného vkusu, životného štýlu a identity.“
Buďte IN inšpiruje k vytvoreniu osobitého životného priestoru. Nábytok a doplnky sú súčasťou príbehu konkrétnych domácností alebo kancelárií a prostriedkom na sebarealizáciu ich obyvateľov. Fyzické objekty komunikujú a odrážajú emócie a životný štýl ich používateľov. Zákazníci majú jedinečnú možnosť vybrať si nábytok tak, aby čo najlepšie vyhovoval ich individuálnym preferenciám a potrebám.
Dôležitým prvkom nového konceptu je dôraz na kvalitu a udržateľnosť. Investícia do takýchto produktov je nadčasovým riešením šetrným k životnému prostrediu a poskytuje zákazníkom dlhodobú hodnotu. Kvalitným a INovatívnym dizajnom chce Möbelix zákazníkov INšpirovať k vytvoreniu domova, ktorý je skutočne INdividuálny.
INšpiráciu zákazník nájde priamo v predajniach a na internetovej stránke Möbelix. INdividuálne si tu môže naplánovať modernú kuchyňu, pohodlnú sedačku, spálňu, skrine či kúpeľňu. Súčasťou služieb je dovoz a montáž nábytku.
„Radi by sme ukázali, že nábytok nielen pomáha prakticky využiť priestor, ale vyjadruje aj osobnosť a vkus svojho majiteľa. Pretože práve váš domov je miestom, kde môžete byť sami sebou a jeho vybavením a usporiadaním vyjadriť svoje pravé ja,“ dodáva Marek Šulc.
Komunikácia Buďte IN sa prenesie do letákov, do online komunikácie, do televíznych a rozhlasových kampaní, do príspevkov v sociálnych sieťach a logicky sa objaví aj v predajniach po celej krajine.
Buďte IN, buďte štýloví a zároveň praktickí, či už ste doma sami alebo s rodinou či priateľmi!
Značka Möbelix patrí do portfólia nábytkárskej skupiny XXXLutz, ktorá prevádzkuje viac než 370 predajní v 13 európskych krajinách a zamestnáva viac ako 26 300 ľudí. S ročným obratom takmer 6 miliárd eur je skupina XXXLutz jedným z troch najväčších predajcov nábytku na svete. Okrem toho prevádzkuje 24 online obchodov pod značkami XXXLutz, Möbelix a Mömax.
Prvá predajňa Möbelix bola otvorená už v roku 1989 v rakúskom meste St. Florian. Na slovenský trh vstúpil Möbelix v roku 2008. V roku 2016 prešla značka strategickou transformáciou a prestavbou predajní. Möbelix sa orientuje na kvalitný trendový nábytok a moderné bytové doplnky. Jeho poslaním sa stáva inšpirovanie zákazníka k vytvoreniu lepšieho a pohodlnejšieho bývania. Táto koncepcia sa rýchlo rozširuje o služby plánovateľných kuchýň či prispôsobiteľný nábytok do celého domu alebo bytu.
Posledná, v poradí 14. slovenská predajňa Möbelix bola otvorená v roku 2021 v Prievidzi.